ادبیات نظری تحقیق عناصر آمیخته بازاریابی 4p
در این پست قصد معرفی فایل ادبیات نظری تحقیق عناصر آمیخته بازاریابی 4p را داریم با ما همراه باشید.
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 61 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
عناصر آمیخته بازاریابی 4p
بازاریابی چیست؟
انجمن بازاریابی آمریکا بازاریابی را اینچنین تعریف نموده است: «بازاریابی فرآیند برنامه ریزی و تحقق یک ایده قیمت گذاری، تبلیغات و توزیع کالا، خدمت و یا عقاید و اندیشه ها است. به نحوی که مبادله ای ایجاد نماید که اهداف فردی و سازمانی توسط این مبادله ارضاء شود .
بطور کلی بازاریابی موارد زیر را در برمی گیرد :
تعیین مشتریان بالقوه و شناسایی نیاز و خواسته آنها
طراحی و ساخت و یا ارائه کالا و خدمتی که نیاز و خواسته آنها را برآورده نماید .
تعیین قیمت مناسب
توزیع کالا و خدمت در زمان و مکانی که برای مشتری مناسب باشد .
ایجاد ارتباط با مشتریان و ارائه اطلاعات لازم
بازخورد از مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش
نیل به اهداف سازمانی (سود و غیره)
یک بازاریابی در بازار داخلی1. Domestic Market
باید بتواند با تغییر و تعدیل ماهرانه عوامل قابل کنترل در محیطی که سرشار از عوامل غیرقابل کنترل هست خود را تطبیق دهد تا بتواند به بهترین وجه وظایف خود را انجام دهد . شکل شماره 2-1 عوامل قابل کنترل و عوامل غیرقابل کنترل را نشان می دهد .
مبانی نظری وپیشینه پژوهش تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری
- مبانی نظری وپیشینه پژوهش تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری
- مبانی نظری وپیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان ، بازاریابی رابطه مند ، وفاداری مشتری فصل دوم : ادبیات نظری و پیشینه مطالعاتی تحقیق مقدمه 13 بخش اول : بازاریابی رابطه مند 2 - 1 - 1 ) تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه مند 15 2 - 1 - 2 ) اهمیت بازاریابی را
چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)
- چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند(فصل دوم پایان نامه),تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطهمند,ابعاد بازاریابی رابطهمند,راهبردهای بازاریابی رابطه مند,بازاریابی رابطه مند در سطح جهانی,مدلهای بازاریابی رابطهمند,تعاری
- دانلود چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) در 79 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده. مشخصات محصول: توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه
بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی بین المللی بر ساختار تصمیم گیری
- استراتژی بازاریابی بین المللی,بساختار تصمیم گیری ,شرکت های صادراتی غذایی,ساختارهای متمرکز,ساختار های نامتمرکز
- چکیده : هدف از تحقیق حاضر در شرکت های صادراتی فعال در صنایع غذایی است. روش این تحقیق از نظرهدف ، کاربردی و از نظر شیوه جمع آوری داده ها از نوع توصیفی – پیمایشی می باشد . جامعه آماری تحقیق حاضر کلیة کارشناسان شرکت های صادراتی فعال در صنایع غذایی
پاورپوینت آشنایی با ایده ها و پدیده های نوین در بازاریابی
- پاورپوینت ایده ها و پدیده های نوین در بازاریابی,بازارشناسی ,چالشهای اساسی بازاریابی,ایده های نوین بازاریابی,آمیزه بازاریابی رقابتی ,بازاریابی چند کانالی,بازاریابی تجربی,بازاریابی فرادستی,بازاریابی پایین دستی,مدیریت پورتفوی بازاریابی,
- دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با ایده ها و پدیده های نوین در بازاریابی، در قالب ppt و در 91 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مدیریت دادوستد، بازارشناسی، چالشهای اساسی بازاریابی، ایده های نوین بازاریابی، آمیزه بازاریابی رقابتی 4APs، بازاریابی چند کانالی،
بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار مصرفکننده در شرکت کاله(تعدادصفحات:18)
- اقتصاد,مدیریت,حسابداری,بانک مقالات رایگان,سیویلیکا,ISI,حقوق
- چکیده امروزه با گسترش فعالیتهای شرکتها، آلودگی محیط زیست نیز به همان اندازه افزایش یافته که این امر میتواند در درازمدت عواقب سویی برای شهروندان به همراه داشته باشد. هدف از نگارش تحقیق حاضر، بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار مصرفکنندگان شرکت کاله میب
کتاب اصول بازاریابی کاتلر(جلد دوم)
- اصول بازاریابی
- تقدیم می شود به شما خواننده عزیز و گرامی امیدوارم از مطالعه این کتاب لذت و بهره لازم و کافی را ببریدبا تشکر
پروپوزال بررسی ارتباط بین بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان مورد مطالعه هتل های منتخب شهر اصفهان
- پروپوزال بررسی ارتباط بین بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان مورد مطالعه هتل های منتخب شهر اصفهان,پروپوزال, بررسی ارتباط بین بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان مورد مطالعه هتل های منتخب شهر اصفهان
- پروپوزال بررسی ارتباط بین بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان مورد مطالعه هتل های منتخب شهر اصفهان دارای 41 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد. عنوان پروپوزال: بررسی ارتباط بین بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان مورد مطالعه هتل¬های منتخب شهر ا
مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ی آمیخته بازاریابی
- مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ی آمیخته بازاریابی,مبانی نظری و پیشینه درباره ی آمیخته بازاریابی
- توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و
تحقق خرید جانبی با رویکرد اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد ارتباطات بازاریابی یکپارچه مورد مطالعه بانک پارسیان(تعدادصفحات:24)
- اقتصاد,مدیریت,حسابداری,بانک مقالات رایگان,سیویلیکا,ISI
- چکیده : به علت قفل بودن کپی گرفته شده از چکیده به هم ریخته میباشد. ولیفونت فایل پی دی اف درست میباشد . خرید از شما تضمین از ما و در صورت بروز هر نوع مشکل احتمالی با شماره قرار داده شده در پایین سایت تماس بگیرید و اثربخشیی میدیری )IMC-P( هدف بررسی مدل
پاورپوینت بازاریابی خدمات با تاکید بر خدمات بانکی
- پاورپوینت بازاریابی,پاورپوینت بازاریابی خدمات,پاورپوینت بر خدمات بانکی
- مشخصات فایل تعداد صفحات30حجم3756/586 کیلوبایت فرمت فایل اصلیppt توضیحات کامل دانلود جهت رشته مدیریت در قالب 30 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش “تعريف انجمن بازاريابي آمريكا از بازاريابي“ انجام فعاليت هاي تجاري ب
مقاله بررسی طرح های بازاریابی
- تحقیق بررسی طرح های بازاریابی,پژوهش بررسی طرح های بازاریابی,مقاله بررسی طرح های بازاریابی,دانلود تحقیق بررسی طرح های بازاریابی,بررسی طرح های بازاریابی,طرح , بازاریابی
- در 18 صفحه ورد قابل ویرایش دورانهای ركود اقتصادی فشار فزاینده ای به سازمانهای فروش وارد میآورند و همینطور كه مشتریان از خرج [و خرید] خود می زنند معاملات كمتری دیده شده و ابعاد خرید [هم] كوچكتر است. تصمیم به خرید مشتری كه با احتیاط پر زحمتی همراه است
تحقیق نقش تبلیغات در بازاریابی
- تبلیغات,بازاریابی,تکنیهای اجرایی تبلیغ,تبلیغ دوتکه,بازاریابی و تبلیغات,تحقیق در مورد بازاریابی,نقش تبلیغات در بازاریابی,بازاریابی مدرن,دانلود تحقیق درباره تبلیغات,پروژه نقش بازاریابی و تبلیغات
- قسمتی از متن: وظیفه مهم تهیه کننده آگهی انتقال نکات فروش به مزایایی است که برای خریدار دارد و آگهی دهنده همیشه باید در موقع تهیه آگهی، خودش را به جای خریدار بگذارد و متوجه باشد که آگهی را از درون چشم خریدار که جنس را می خرد تهیه نماید نه از نظر تولید
پاورپوینت مدیریت محصول در بازاریابی ورزشی
- دانلود پاورپوینت مدیریت محصول در بازاریابی ورزشی پاورپوینت مدیریت محصول در بازاریابی ورزشی موضع یابی موضع وجایگاه محصول توسعه استراتژیه
- د انلود پاورپوینت با موضوع مدیریت محصول در بازاریابی ورزشی، در قالب ppt و در 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل : موضع یابی موضع وجایگاه محصول توسعه استراتژیهای موضع یابی محصول درک موضع محصول اعلام موضع محصول اجرای طرح موضع محصول مدیریت آمیخته محصول محصول
تحقیق بازاریابی شبکه ای و Marketing Mix
- بازاریابی شبکه ای,بازاریابی شبکه ای بیز,بازاریابی شبکه ای سیمرغ,بازاریابی شبکه ای چیست,تحقیق بازاریابی شبکه ای,مقاله بازاریابی شبکه ای,پایان نامه بازاریابی شبکه ای,پروژه بازاریابی شبکه ای,تحقیق در مورد بازاریابی شبکه ای
- دانلود تحقیق در مورد بازاریابی شبکه ای و Marketing Mix، در قالب word و در 6 صفحه، قابل ویرایش. توضیحات: در این مقاله به رابطهی بین Marketing mix و بازاریابی شبکه ای می پردازم. در بازاریابی شبکه ای هم با این مقوله سر و کار داریم، من به همراه عده
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری
- مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری
- بصورت فایل ورد همراه با منابع 2-1-1) مقدمه ............................................................. 16 2-1-2)تاریخچه بازاریابی رابطه مند ............................... 17 2-1-3)تعریف بازاریابی رابطه مند ............................... 20 2-1-4)
پاورپوینت فصل نهم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی
- کتاب بازاریابی بین المللی تألیف دکتر میرزا حسن حسینی,کتاب بازاریابی بین المللی دکتر میرزا حسن حسینی,کتاب بازاریابی بین المللی حسن حسینی,دانلود کتاب بازاریابی بین المللی حسن حسینی,پاورپوینت کتاب بازاریابی بین المللی حسن حسینی
- دانلود پاورپوینت فصل نهم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع تبليغات در بازاريابي بين المللي، در قالب pptx و در 17 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: اثرات تبليغات اثرات اقتصادي تبليغات انواع تبليغات برحسب هدف اهداف تبليغات تبليغات آژانس
مدل سازی استراتژی های بازاریابی بین المللی در ارتباط با محصولات با فناوری سطح بالا
- بازاریابی بین الملل, استراتژی بازاریابی, گرایشات بازاریابی, تجربههای بازاریابی بینالمللی,پایان نامه مدل سازی استراتژی های بازاریابی بین المللی در ارتباط با محصولات با فناوری سطح بالا,پروژه مدل سازی استراتژی های بازاریابی بین المللی در ارتباط ب
- تحقیق حاضر با عنوان بررسی از سری تحقیق های رشته حسابداری میباشد. این تحقیق در 136صفحه با فرمت Word (قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت استفاده دانشجویان می باشد. =================================
پاورپوینت بازاریابی تک به تک
- پاورپوینت بازاریابی تک به تک,تحقیق بازاریابی تک به تک,بازار یابی تک به تک,تعریف بازاریابی تک به تک,تفاوت بازار یابی تک به تک با سنتی,اهمیت بازار یابی تک به تک,اهمیت رضایت مشتری,تعریف رضایت مندی مشتری ,چرا باید بسوی بازاریابی تک به تک برویم ,انواع نیاز مشتری ,مراحل اجرایی بازاریابی تک به تک و شناخت نیاز مشتری
- دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی تك به تك، در قالب pptx و در 14 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه تعریف بازاریابی تك به تك تفاوت بازار یابی تك به تك با سنتی اهمیت بازار یابی تك به تك اهمیت رضایت مشتری تعریف رضایت مندی مشتری چرا باید بسوی بازاریابی
پاورپوینت انواع تحقیقات بازاریابی، اصول و فنون تبلیغات و بازارگرایی و بازار شناسی
- انواع تحقیقات بازاریابی,اصول و فنون تبلیغات و بازارگرائی, اصول و فنون تبلیغات , بازارگرائی و بازارشناسی, اجزاء تشكيلدهنده بازاريابي, وظايف مديريت بازاريابي, بازاريابي چیست, انواع بازاريابي, روش های بازاريابي,بازارسازی و مدیریت بازاریابی
- دانلود پاورپوینت با موضوع انواع تحقیقات بازاریابی، اصول و فنون تبلیغات و بازارگرایی و بازارشناسی، در قالب pptx و در 129 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: تعاریف بازاریابی (MARKETING) اجزاء تشكيلدهنده بازاريابيجدول حالات تقاضا و وظايف مديريت بازاريابي بازار
تحقیق بازاریابی
- بازاریابی,بازاریابی الکترونیک,
- دانلود تحقیق با موضوع بازاریابی ، در قالب word و در 15 صفحه، قابل ویرایش، شامل: بازاریابی الکترونیک چیست ؟ ارتباط مستقيم با مشتريان. طرح بازاريابي (Marketing Plan) طرح بازاريابي چيست ؟ مزاياي طرح بازاريابي آماده سازي طرح بازاريابي اهداف بازاريابي است
کتاب اصول بازاریابی جلد اول (فصل های 1 تا 11)
- اصول بازاریابی
- کتاب اصول بازاریابی جلد اول(فصل های 1تا11) تقدیم می شود به شما خواننده عزیز و گرامی امیدوارم از مطالعه این کتاب لذت و بهره لازم و کافی را ببریدبا تشکر
دانلود مقاله مدیریت بازاریابی صنعتی
- موانع کلی موجود در فرایند خرید,چارچوب و طرح های ذهنی,پردازش اطلاعات بازار,هویت آموزش گروهی,عملکرد فرایند خرید,نتایج و معانی ضمنی
- این مطالعه چهارچوب طرح های تلفیقی آموزش سازمانی را در رفتار سازمانی خریدار توسعه می دهددر این مطالعه فعالیت های ارتباطی و روابط میان واحدهای استراتژیک تجاری که در فرایند خرید مشارکت دارند مورد توجه قرار می گیرند حمایت علمی برای روابط پیشنهاد شده بر ا
پروپوزال رشته مدیریت بازاریابی بررسی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت توسعه محصولات جدید
- دانلود پروپوزال رشته مدیریت بازاریابی , پروپوزال آماده مدیریت بازاریابی , دانلود پروپوزال آماده مدیریت بازاریابی , نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی , پاورپوینت پروپوزال مدیریت بازاریابی , پروپوزال مدیریت بازاریابی , رایگان , روش تحقیق ,,,,
- دانلود پروپوزال مدیریت بازاریابی ، ( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدهٔ رشته مدیریت بازاریابی ، می باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است. فهرست مطالب : عنوان پروپوزال جدو
اینترنت و تاثیرآن در تبلیغات و بازاریابی حرفه ای
- اینترنت و تاثیرآن در تبلیغات و بازاریابی حرفه ای
- فهرست مطالب تاریخچه ومفهوم تبلیغات در اینترنت مدلهای تبلیغات ا ینترنتی تاثیر اینترنت در تبلیغات تبلیغات در اینترنت وا ینترنت در تبلیغات تاثیرگذاری موثردر بازاریابی حرفه ای منابع بررسي تاثير اينترنت بر حوزه هاي مختلف اجتماعي، فرهنگي، سياسي واقتصادي ام
پاورپوینت برنامه استراتژیک و برنامه بازاریابی
- پاورپوینت برنامه استراتژیک , پاورپوینت برنامه بازاریابی , پاورپوینت , مفهوم تفکر استراتژیک , استراتژیک , بازاریابی
- اين فايل حاوي مطالعهپاورپوینت برنامه استراتژیک وبرنامه بازاریابی مي باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 97 اسلايد در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دانلود نماييد. فهرست برنامه استراتژیک و بر
پروپوزال رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
- دانلود پروپوزال رشته مدیریت بازرگانی , پروپوزال آماده مدیریت بازرگانی , دانلود پروپوزال آماده مدیریت بازرگانی , نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی , پاورپوینت پروپوزال مدیریت بازرگانی , پروپوزال مدیریت بازرگانی , رایگان , روش تحقیق , پروپو,,,
- پروپوزال مدیریت بازرگانی ( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد ) این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدهٔ رشته مدیریت بازرگانی ، می باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است. فهرست مطالب : عنوان پروپوزال جدول اطلاعات
بررسی بازاریابی محصولات کشاورزی
- بررسی بازاریابی محصولات کشاورزی
- توليد پرتقال در طول سالهاي 2005 2004 معادل 1/2 ميليون تن با بريكس 65 اعلام شده است كه 18% نسبت به سال قبل كمتر شده است. آمريكا و برزيل 88% بازده جهاني توليد پرتقال را بواسطه داشتن شركتهاي بزرگ توليدكننده در اختيار دارند. برزيل:توليد پرتقال برزيل در ط
خرید و دانلود تحقیق : تبلیغات و بازاریابی و سرويس پيام كوتاه (SMS) و تبليغات تجاري در ايران
- خرید و دانلود تحقیق : تبلیغات و بازاریابی و سرويس پيام كوتاه (SMS) و تبليغات تجاري در ايران
- تعریف تبلیغات: تبلیغات یک فرایند است و نه یک رسانه با حقوق خاص خودش، اگر چه که تبلیغات به شکل های گوناگون رسانه ای برای ارتباط برقرار کردن بکار می رود. تبلیغات در ساده ترین شکل آن، روشی است که فروشنده یا صاحب کارخانه یک محصول، با مشتری و مصرف کننده ا